Μαθαίνοντας να διαφωνούμε, Οδηγός Εκπαιδευτικού
Ο παρών οδηγός για εκπαιδευτικούς έχει συνταχθεί στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαθαίνουμε να διαφωνούμε» που χρηματοδοτείται από το EUROCLIO Erasmus+. Δημιουργήθηκε για να στηρίξει τη διδασκαλία και την αξιολόγηση του διαλόγου, της συζήτησης και της αντιλογίας με επιχειρηματολογία στην τάξη στις περιπτώσεις στις οποίες το θέμα μπορεί να είναι (ή να μην είναι) ευαίσθητο και αμφιλεγόμενο. Ο οδηγός αποτελείται από τρία μέρη. Το Α΄ Μέρος περιλαμβάνει την παρουσίαση του προγράμματος και θέτει σε συγκεκριμένο πλαίσιο τον λόγο για τον οποίο πρέπει να πραγματοποιείται διάλογος, συζήτηση και αντιλογία με επιχειρηματολογία (ΔΣΑ) στην τάξη. Παρουσιάζονται ορισμοί που αφορούν το πρόγραμμα και εξηγείται με σαφήνεια το πώς χρησιμοποιούνται σε αυτό. Οι ορισμοί περιλαμβάνουν όρους όπως: διάλογος, συζήτηση, αντιλογία με επιχειρηματολογία, απόψεις, ικανότητες με ιδιαίτερη έμφαση στις κοινωνικές ικανότητες και τις ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη. Το Β’ Μέρος είναι ο Οδηγός Διδασκαλίας και το Γ’ Μέρος είναι ο Οδηγός Αξιολόγησης. Αυτά τα δύο μέρη λειτουργούν συμπληρωματικά και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από κοινού.
[pdf-embedder url=”https://w[pdf-embedder url=”https://www.aheg.gr/wp-content/uploads/2022/09/ΚΣ-ΠΠ-Learning-to-Disagree-Teachers-Guide-Greek-
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!